FAQ

Vanliga frågor

+ Vad menas med virtuell assistent?

Virtuell assistent är egentligen bara ett modernt begrepp för en assistent som jobbar på distans. I mitt fall kan jag komma in och jobba även på plats vid behov. (I Stockholmsområdet).

+ Hur funkar det?

Du fyller i kontaktformuläret så kontaktar jag dig. Vi tar ett första uppstartsmöte (virtuellt, på plats eller per telefon) där du får berätta lite om vad du behöver hjälp med. Jag återkommer med offert som du går igenom i lugn och ro.

+ Kan du komma och jobba på plats eller bara virtuellt?

Det finns möjlighet till både och. Vi kommer gemensamt fram till det upplägg som passar uppdraget bäst.

+ Vad är inriktningen på tjänsterna?

Se Tjänster. Kontakta mig gärna och berätta vad du behöver hjälp med så utgår vi därifrån. Jag kan hjälpa till på många olika områden. (Jag åtar mig inte ekonomi- och bokföringsuppdrag.)

+ Hur flexibelt är upplägget?

Tjänsten är skräddarsydd efter vad just du behöver hjälp med.

+ Hur kommunicerar vi digitalt?

Zoom, Teams eller Google meet för virtuella möten. Chat, mejl och telefon. Vi kan komma överens om vad som funkar bäst för dig/er.

Denna webbsida använder sig av kakor (cookies). Klicka ok för att acceptera.